Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

(min vän bokstavligt talat skriker på mig för att jag inte bloggar..mhm Lollo jag syftar på dej ja!!)
Det är sjukt mycket jag vill ha men när man väl ska sitta och göra den dära "vill ha-listan" så blir allt ba tomt.. FML moment! Men något jag har dreglat över riktigt länge är en 55mm 1,8 objektiv till min fina Canon! En kompakt kamera skulle inte heller sitta fel.. borde fan köpt de i somras istället för att slänga all min lön i sjön bara sådär.. :/
Jag hoppas på att få ett nytt objektiv i alla fall.. då jag även hört att den inte är så dyr hehe ..


Kommentarer
Postat av: the twins

UMF HAHA jag har börjat blogga igen tillsammans med piaaaaa. KIKA IIIIN <3

2012-01-26 @ 22:52:36
URL: http://brotherlylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0