Mina mål/drömmar/önskningar.

Dags för fyran, men ändå inte.. Det här har jag typ skrivit om förut, men nåväl :)
Mina mål just nu är att klara av gymnasiet och ta studenten och allt dedär.. och även att hitta ett intresse på vägen, alltså att plugga vidare till. Vill inte ta något sabbatsår alls.. sen kommer dedär med drömmar lite. Australien lockar som FAN, det har det gjort i några år nu.. Jag hoppas att det blir en dröm som jag kommer fylla ut! Men om jag ska stanna kvar i Sverige och plugga här, vill jag plugga i antingen Malmö eller Stockholm. Ta mig inte fel, jag älskar Göteborg. Men vem vill inte ha en förändring, det skulle va sjukt skönt att få en ny start på nästa steg i livet - bli vuxen och allt detdär. Min största önskning är att finna tiden, så länge jag ung, att dra med mig ett gäng på en FET roadtrip runt Amerika eller Asien! Eller som min kära vän säger så är det ganska omöjligt att göra en roadtrip i Asien, trafiken där är ju fett stabil va ;) haha! Nää men innan jag blir 30 så ska jag ha gjort det i alla fall.. hoppas jag, önskar jag, drömmer jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0