En person jag vill träffa just nu.

I och med att jag åkertill Egypten den 6 Feb, vilket är typ om två veckor kommer jag inte kunna hinna göra klart den här tidsfördriva listj*veln haha, så jag tänkte att ja skriver typ två eller tre st varje dag.. eller nått!!


olagligt ostabil/suddig bild haha
Vem är då denna socker människa jag vill träffa just nu.. haha*fjäskar sönder mig*, jag har världens goaste, mest mysigaste och bästa storasyster som är bosatt i Stockholm (ingen sarkasm här asså). Så jag antar att ni själva kan klura ut varför ja just vill träffa henne. Hon är 5 timmar ifrån mig, och vi ses ungf två-tre gånger per år, sommaren, julen, och nu över persiska nyår under våren! Även om vi är som dag och natt så kompletterar vi varandra ändå på något väldigt oförklarat konstigt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0