####

Halvt OK bilder, lånat en kompakt kamera från skolan, ganska chill å ta med överallt för den ee så liiiten haha!
Igår var ja på Tintin med Cristina & Lollo och har även införskaffat mig ett par snygga pumps från Nelly :)

- Skulle egentligen ut ikväll, men vädret tillåter ju fan inte det! hellre att det snöar än regnar just nu, faktiskt. så trött på all regn! Förövrigt längtar jag oerhört efter att åka till Stockholm, vill bara ha lov! känner att jag behöver ladda min energi på nytt då jag vart helt slut och skoltrött de senaste. I need it! Vill ladda på nya krafter inför andra terminen i solan så jag verkligen kan köra hela vägen ut! SNART är det över...
ska ta tag i städningen nu, im out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0